شلوغی های این روزا!!

سلام 

قول داده بودم بعد از امتحاناتم بر می گردم و کلی از کارایی که می خوام انجام بدم بگم. 

۱۰ تیر ماه امتحاناتم تمام شد و من یه نفس راحت کشیدم... ۱۴ تیرماه و شب تولد حضرت علی هم جشن عقدم بود. از بعد از امتحانات در تکاپوی برگزاری جشن بودیم. چند روز بعدش هم مشغول استراحت(البته من تنها!!) بودم. چون از همه خسته تر من بودم!!(خداییش دارم راست می گم!)   

تو این تابستون دارم کارای مفیدی که باید زودتر از اینها انجامشون می دادم انجام می دم.  

کلاسICDL 

آموزش فتوشاپ با کتابی که گرفتم 

کلاس شیرینی پزی هم  می خوام از امروز برم. ساعت 5 کلاسش شروع می شه!! 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی که باز از امروز شروع کردم و یک درسش و آموزش دیدم. با استفاده از سی دی های آموزشی نصرت. 

خوندن نهج البلاغه که فکر کنم یکی از واجبات برای من باشه...درس های مفیدی داره اگر به اعماقش فکر کنی.

اگر خدا خواست تصمیم دارم کلاس آشپزی هم برم. ببینم کی وقت می کنم. 

خلاصه هزارتا برنامه انجام نداده دارم که تصمیم دارم همه اش و به نوبت یاد بگیرم.... 

تو این مدتی که زیاد به دیدنتون نیومدم فقط به دلیل همین شلوغی کارهام بوده. وگرنه همیشه به یادتون هستم. منتظر فرصت مناسب هستم که به دیدنتون بیام 

تازه به همه اینا باید حضور همسرم و هم اضافه کنم که دیگه از همه این اینایی که گفتم مقدمتر هست و به هیچ وجه نمی شه نادیده بگیرمش!!! 

موفق باشید....