شب یلدا و تولد وبلاگ بهارین

امشب خانواده همسرم اینجا دعوت دارن. از صبح تو آشپزخونه بودم داشتم تدارک می دیدم. کیک خامه ای و دسر باوارا درست کردم و بقیه کارا رو هم مامانم انجام داد.  

دور هم بودن هم عالمی داره..... 

...  

یه موضوع دیگه اینکه دقیقا دو سال پیش من این وبلاگ و ساختم و حالا این شب یلدا تولد 2 سالگی وبلاگ بهارین هست.  

بهارین جونم تولدت مبارک.....

بالاخره فارغ التحصیل شدم!

سلام به دوستای گل و گلابم! 

دیشب جشن فارغ التحصیلیم بود. کلی خوش گذشت. 

بالاخره منم درسم تموم شد. البته  درسم که ترم پیش تموم شد ولی جشنمون و دیشب گرفتن. 

لباس و کلاه مخصوص واقعا جالب بود. همه یکدست بودیم. دیشب لوح یادبود دادن و امشب هم شام دعوتیم. خلاصه که ما هم مثل بقیه این قصه دانشگاه رفتمون تموم شد.البته امیدوارم آخرش نباشه و واسه مقاطع بالاتر همت کنم.

بین العیدین و به عبارتی بین السفرین!

جمعه زدیم به جاده...! رفتیم رفتیم رفتیم تا رسیدیم به لب دریا و بندر پهل و بعد هم ماشین ها رو سوار کشتی بزرگی کردیم و رسیدیم لافت. از اونجا هم با ماشین سفر آغاز کردیم و رفتیم بندر درگهان و بعد از کلی گشتن تو بازارا و پاساژای بزرگ رفتیم طرف قشم...بعد از ناهار هم رفتیم ساحل دریا و قایق سواری و...  

عصر شنبه که روز عید قربان بود هم برگشتیم شهرمون...واقعا لذت بردم...پوستم هم یه ذره بگی نگی برنزه تر شد!! 

این هفته هم قراره با آقای همسری دوباره مسافرت آغاز کنیم و بریم طرف شیراز... 

امیدوارم این یکی هم به خوشی و سلامتی بگذره...

وقت طلاست؟!!

وقتی نگاه می کنی می بینی ۸ ماه از سال گذشته و این اوج گذر زمان و نشون می ده...عمر من و تو داره می گذره به چه آسونی...دلم خیلی میگیره...از اینکه به معنای واقعی کلمه هیچ کدوم از ما ادما قدر زمان و نمی دونیم... 

وقت طلاست؟! 

از طلا هم قیمتی تره اما ما آدما وقتی یک تکه طلای ناقابل و گم می کنیم چه قدر تو سر خودمون می زنیم اما وقتی تک تک ثانیه های عمرمون در حال گم شدن و تموم شدنه هیچ افسوسی در کار نیست. در واقع عین خیالمون هم نیست. و این یعنی کار ما آدما برعکسه...قدر و قیمت چیزی رو که باید بدونیم نمی دونیم و افسوس خوردن برای چیزهای بی ارزش زندگی و سرلوحه کارهامون قرار می دیم... 

کاش ذره ای به فکر بیاییم... 

... 

ببخشید یه مدت نتونستم به دوستای گلم سر بزنم...کلی کار دارم... 

تو اولین فرصت میام پیشتون... 

موفق باشید