ضد حال!!/اولین های ماه رمضون امسال من!/بارون...

 دو تا ضد حال بد: 

بعد از حدود چند ماه از این و اون سوال کردن منم عضو گوگل ریدر شدم و تازه روز قبل توسط نیلوفر تونستم کد لینک دوستان و به این شکلی که میبینید داشته باشم. ولی هنوز ۲۴ ساعت از اون اتفاق نگذشته بود که گوگل ریدر تو جیمیل رو هم(لااقل واسه من تنها) ف= ی =ل= ت =ر کردن. و این یعنی ضد حال... 

مجموعه کامل عکسایی که بعد از چند سال جمع کردم و همه اشون و مثل بچه ام دوست داشتم سر یه اشتباه داداشی تو عوض کردن ویندوز پرید. به همین راحتی و این هم یعنی ضد حال... 

دیگه فکر کنم دو تا ضد حال تو دو روز متوالی واسه قاطی کردن(البته من که عین خیالم نیست!!)کافی باشه!!!  

...

ماه رمضون امسال برام خیلی جالب داره میگذره.  

یکی از دلیل هاش اینه که اولین باره که بعد از سحر و نماز صبح نمی خوابم.  

نماز صبح و برای اولین بار امسال تو مسجد خوندم(البته قبلا تو مسافرت که بودیم نماز و تو راهی که مسجد بود می خوندم اما تو شهرم تا به حال امتحان نکرده بودم). در ضمن هوا هم اون موقع فوق العاده لطیف و دوست داشتنی هست.

اولین بار تو ماه رمضون امسال رفتن به جلسات قرآن و تجربه کردم.

برای اولین بار دمیدن صبح و از پشت پنجره اتاقم مشاهده کردم و همینطور چندین و چند روز از طلوع آفتاب عکس گرفتم.

اینم از اولین های ماه رمضان امسال من!!! 

... 

طی چند روز گذشته ما عصر ها طوفان و بارون داشتیم. همون قضیه چهل پسین شهرم که تو این پست نوشتم. دیروز طوفان نبود ولی یه بارون قشنگی میبارید که دلم نمیخواست برم تو خونه. هوا رو هم دیشب تا صبح به قدری خنک کرد که تقریبا میشه گفت تو تابستون این هوا سابقه نداشت... 

بهارین نوشت: نمیدونم چرا واسه دوستان بلاگفایی نمیشه نظر گذاشت...من مطالب میخونم فقط موقع نظر دادن کادر کد نظرات باز نمی شه... 

بعدا نوشت: خدا رو شکر گودر از حالت فیلتر در اومده فقط خواسته همون روز اولی من و حرص بده!

...