سلام بعد از اینهمه مدت!

سلام به دوستای گلم که تو این مدتی که نبودم فراموشم نکردن. 

من به دلیل اتفاقات جور و واجوری که تو این مدت برام افتاد اصلا وقت نکردم بیام نت...از طرفی کامپیوترم هم مشکل داره اصلا وقت اینکه ببرم درستش کنم ندارم. ولی تا اونجایی که بشه حالا یا از کامپیوتر دوست جون استفاده می کنم می آم نت یا از کامپیوتر بقیه اقوام استفاده می کنم. خلاصه که منم مثل شما فراموشتون نمی کنم. همین الان تا وقت هست می آم پیشتون تا اینهمه گلایه نکنید.  

اینم چند تا جک و چند جمله کوتاه که این پست همچین بی خاصیت نباشه!

 ...

یه روز بچه یه کانگورو رو می دزدن بعد زنگ می زنه ۱۱۰ می گه آقا پلیس جیبم و زدن! 

... 

همیشه آنچه دوست داریم نداریم، راز خوشبختی در آن است که آنچه داریم دوست بداریم. 

... 

در پی اسلامی شدن نام شهرها نام سوسنگرد به فاطمه تپل تغییر نام یافت! 

...

یارو می ره جبهه رو پیشونی بندش نوشته یا زهرا، دختر داییم یا هیچ کس!!