تولد بانوی یاس ها

*تولد بانوی یاس ها حضرت فاطمه(س) بر همه به خصوص مادران و زنان بزرگ ایرانی مبارک*

دلم نیومد تو این روز عزیز آپ نکنم...برای همین هم اومدم این عید بزرگ و به همه مادران عزیز به خصوص مادر گل خودم تبریک بگم. انشاءالله که همیشه سایه همه مادران بر سر فرزندانشون باشه.

مادرم! زندگی بدون لبخند تو زیبا نیست. آرزو دارم همیشه گل لبخند روی لبانت سبز باشد.

...

تا ابد دوستت دارم و به تو محتاجم

و همین لحظه اینقدر اشک برای ریختن دارم که موهایت تر شود

خودم را از تو دور کرده ام

با این وجود توجه و عشق تو هنوز در دلم برپاست

تو سرپناه و مامن من هستی

که مرا از گزندها و آسیب ها حفظ می کنی

من از دیوارها می گذرم و پرواز می کنم

و تمام کارهایی را که باید، انجام می دهم

تا در پناه تو باشم

شاید من یاغی و سرکش باشم

اما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام

از عشق تو سرشار است

من منتظر لبخند درخشان و پرغرور تو هستم، مادر

لبخندی که هر گره ای را باز می کند

برای تمام لحظاتی که به خاطر من رنج کشیده ای متاسفم

اما بعد از طوفان های کوچک

این آرامش است که پا بر جا خواهد ماند.

منبع:مجله موفقیت