قرآن خوندن من

شما تا به حال قرآن و از آخر خوندید و بیایید اول؟!!ولی من همچین کاری کردم!!راستش این قرآن خوندن من قضیه داره!من یه قرآن زیپی کوچولو دارم که نوشته هاش تقریبا ریزه و همین باعث می شه که تو خوندن با مشکل مواجه شم.منم چند روز قبل از ماه مبارک رمضان به همراه دوستم جونم رفتیم که قرآن بزرگ بخرم.تو ماه مبارک که نتونستم قرآن و ختم کنم چون وقتی سوره بقره رو می خونم احساس می کنم اصلا این سوره قصد تموم شدن نداره. منم دلسرد می شم و قرآن و می بندم و می ذارم کنار.چند وقت قبل تو فرجه برای امتحانات پایانترم بودیم که یه هو به ذهنم رسید از آخر شروع کنم بیام اول!منم شروع کردم.چون سوره ها کوچولو هستن آدم ذوقش برای خوندن بیشتر می شه. احساس می کنم قرائت قرآن برام راحت تر شده و روانتر می خونم.خیلی خوشحالم.الان که دارم اینا رو می نویسم جزء ۲۲ هستم و می خوام سوره فاطر و شروع کنم به خوندن.راستش تو این مدت روزی دو یا سه سوره می خوندم.با توجه به اینکه امتحان هم داشتم از نظر خودم هنر می کردم.ولی خوشحالم که اون ذوق و شوقه در من ایجاد شده و دارم با عشق آیات قرآن و می خونم.