چهل پسین لارستان و کلاس معلق عکاسی من!!

سلااااااااااااااااااااااام دوستام!!! 

جاتون خالی دیروز و دو روز قبلش لار بارون بارید. به صورت رگبار بود ولی همون باعث شد هوا اونقدر خوب بشه که کلی ذوق کنم. خصوصا دیشب هوا عالی بود باد خیلی خنکی هم می وزید همراه با بوی نم بارون. من که همه اش دوست داشتم بیرون از خونه باشم. خلاصه که اسم این بارون های عصرگاهی توی لار خودمون چهل پسین هست. از قدیم الایام عصرهای تابستون تو تیر و مرداد بادها شروع می کنن به وزیدن و ابرها رو جمع می کنن و شروع می کنه به باریدن بارون. تا شب هم ابرها رو می بره صبح هوا صاف و آفتابی هست ولی عصر دوباره شروع می شه تا ۴۰ روز. البته این مال چند سال قبل بوده و دو سالی بود که دیگه اصلا هیچ عصری بارون نیومد ولی امسال دو بار یعنی پنج شنبه گذشته و دیروز یعنی دوشنبه این اتفاق قشنگ افتاد. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و بدونید که شهر ما رو باید جزء عجایب هفت گانه می آوردن!!!!  

...

و اما مطلب دوم اینکه کلاس عکاسیمون بالاخره برگزار شد. قضیه از این قرار بود که پارسال دو جلسه از ۵ جلسه رو رفتیم و به دلیل نداشتن پروژکتور کلاس تعطیل شد. و بالاخره شنبه بعد از حدود یک سال جلسه سوم هم برگزار شد. باید چندتا عکس بگیرم از اشیای بی جان و ببرم تا استاد روی عکسا نظر بده. خلاصه که جونمون به لب رسید تا این کلاسه دوباره برگزار شد. 

... 

فکر کنم پر حرفی کردم. فعلا بای تا های.