کادوی روز مرد هم دردسریه واسه زنها!!

یه لحظه که به خودم میام میبینم یکماه از آخرین به روز رسانی وبلاگم میگذره... 

ای دل غافل!!! 

تولد حضرت علی نزدیکه و من در فکر تهیه کادو برای بابا و بابای همسری و خود همسری هستم.قاطی کردم چه کار باید بکنم و چی بخرم که به درد بخور باشه! 

تو یکی از بخشای خبری بعد از تولد حضرت فاطمه یه نما از ماشین پرایدی رو نشون داد که یه کادوی خیلی بزرگ رو سقف ماشین گذاشته بودن. خبر هم(فکر کنم مضمونش این بود دقیق جملاتش یادم نیست)این بود که حالا اگه این کادو بخواد برای روز پدر جبران بشه ،حتما یه کارتن بزرگ جوراب هست!! 

خب آخه مردا هستن و یه دست لباس تنشون!! مثل زنها نه از جواهرات استفاده می کنن نه ظرف و ظروف شیک خوشحالشون می کنه نه کادوی دکوری و....خلاصه که همون جورابی که ما سالی یه بار یه جین براشون میگیریم واسه یه سالشون بلکه هم بیشتر کفایت می کنه!!(البته این جمله مزاحی بیش نبود!!) ولی خلاصه که کلافه هستم!! 

به هر حال پیشاپیش این تولد بزرگ و به همه تبریک می گم. امیدوارم منش آدمها ذره ای به منش و اخلاق حضرت علی نزدیک بشه که در این صورت دنیا گلستان می شود.