غیبت صغری یا کبری؟

یه سلام بلند بالا برای همه بعد از این همه مدت که نبودم!

تو این مدت اصلا نشد بیام اینجا و به لطف دوستان پاسخ بدم...به هر حال یه تشکر ویژه دارم از همه اونایی که به من لطف داشتن و فراموشم نکردن.

خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم...چرا که فکر می کردم یکی دو تا از درسایی که می افتم پاس شدم...واقعا حس اینکه سر کلاس تکراری بشینم و نداشتم...نمره ام هم به نسبتی که فکر می کردم می افتم بد نشد!! یکیش ۱۳.۵ یکی دیگه اش ۱۳.۲۵ نمره ها هم خیلی دیر اومدن و من تو این مدت روزهای پر استرسی رو گذروندم...شب همه اش کابوس می دیدم که نصف بیشتر سوال های برگه امتحانی رو جواب ندادم یا اینکه خواب می دیدم وقت امتحانه و من هیچی درس نخوندم...واقعا برام سخت بود...خدا رو شکر به خیر گذشت...

برای تابستونم برنامه ریختم و ترم تابستون گرفتم. شوق و ذوقی که برای ترم تابستون دارم برای ترم های معمولی ندارم...شاید دلیلش این باشه که هم تعداد واحد ها کمه و هم اینکه زود تموم می شه... به هر حال احساس می کنم تابستونم بیهوده هدر نمی ره!!!

سعی می کنم زود به زود بهتون سر بزنم...

موفق باشید دوستان گل.