علت غیبت/بازی وبلاگی

سلااااااااااام به همه دوستای خوب و گلم

دخترا نمی دونید که تو این مدت که نبودم چه قدر دلم براتون تنگ شده بود...دو هفته کم نیستا...کامپیوترم ویندوزش قاطی کرده بود منم که فرصتی نداشتم ببرم درستش کنم...از دست این امتحانات منفور که حالا حالا ها هم ادامه داره...خلاصه این داداش ما کامپیوتر و برد شرکت کامپیوتری و درستش کرد...دعا کنید زودتر شر این امتحانات پایانترم کنده بشه برم مسافرتی جایی یه آب و هوایی عوض کنم...فقط ۲ ترم دیگه تا پایان تحصیلم مونده...۶ ترم درس خوندم و این ۲ ترم آخری رو دیگه نمی کشونم. خسته شدم حسابی...خدا به دادم برسه!

...

گل درخت زیتون مورد پست قبلی بود که متاسفانه من به اشتباه گل درخت انبه عنوان کرده بودم که همین جا از همه عذر خواهی می کنم.

...

از طرف سه نفر به یه بازی دعوت شدم!!...این نشون می ده که من چه قدر مهم هستم!!! اول از همه دوست پاییزی گلم بعد از اون دهکده رویای عزیز و سومین نفر هم عارفه دوست داشتنی از وبلاگ کوچه پس کوچه من و به این بازی مهیج دعوت کردن...نحوه بازی به این شکله که ۱۰ تا از چیزایی رو که دوست دارم و ۱۰ تا از چیزایی رو که دوست ندارم و نام ببرم. بعد از اون هم باید ۱۰ نفر و به بازی دعوت کنم که البته چون دلم نمی خواد به کسی این دعوت تحمیل بشه به جاش می گم هر کسی که دوست داشت می تونه این بازی رو انجام بده و بعد هم به من خبر بدید لطفا تا بیام بخونم.

۱۰ تا چیز که دوست دارم:

۱-قدم زدن زیر نم نم بارون تابستونی رو دوست دارم چه جور هم.

۲-ساده بودن و ساده زندگی کردن.

۳-عکس گرفتن.

۴-دیوونه گل شب بو و خانواده ی یاس ها هستم و همینطور دوست دارم یه گلفروشی پر از گل های طبیعی داشته باشم.

۵-دوست دارم برای یه بار هم که شده به فضا برم و زمین و تمام اجرام آسمانی و کهکشون ها رو از دور یا بهتر بگم از نزدیک ببینم(حالا کدومش درست تره نمی دونم...هر جوری برای خودتون تفسیر کردید درسته! البته دور و نزدیکش زیاد مهم نیست مهم اینه که فقط به طور زنده ببینم!!). اینم یه چیز دوست داشتنی تقریبا دور از ذهن!

۶-عاشق نی نی کوچولوها هستم. خصوصا وقتی دارن می خندن که  دیگه من خودم و می کشم!

۷-آرامش.

۸-قرمه سبزی و پیتزا و کله پاچه!

۹-موسیقی آرام و گوش نواز.

۱۰-شهرم و دوست دارم و با هیچ کجای دنیا حاضر نیستم عوضش کنم.

و حالا ۱۰ تا چیزی که دوست ندارم:

۱-سوسک و مارمولک.

۲-درس خوندن!

۳- از ریخت و پاش و شلختگی بدم می آد چه جور هم!

۴-از آدم های لجباز و سمج.

۵-فسنجون شیرین!(من تا به حال ترشش و نخوردم)

۶-تجملات!

۷-از آدم هایی که همیشه از زندگی ناامید هستن و به خدا هیچ وقت توکل نمی کنن.

۸-وقتی که صبح زود ساعت زنگ بیدار باش می زنه!

۹-وقتی برای انجام کاری رفته باشم بیرون ولی بدون انجام شدن کار مورد نظر برگردم خونه. این یعنی بیهوده وقت تلف شدن!

۱۰-مهمونی رفتن جایی که چندان رفت و آمدی نداریم.

 ....

همیشه موفق و پایدار باشید.