اتاق من و داداش

بی نظم ترین اتاق خونه اتاق ماست! البته من خودم خیلی سعی می کنم تمیز باشم و در واقع از ریخت و پاش و کثیفی نفرت دارم اما امان از دست داداشم!من و داداشم اتاقمون یکیه!از من کوچیکتره و به دلیل کمبود اتاق مجبور شدیم که یک اتاق و اختیار کنیم.من شلخته تر از اون تو دنیا ندیدم.هر روز مجبور می شم چندین نوبت ریخت و پاش های جناب داداش خان و جمع و جور کنم.دیگه از دست این شلخته گی هاش خسته شدم.هر روز هم سرش غرغر می کنم که تا کی من باید بشینم جمع و جور کنم؟ اونم بی خیال حرفای من به بی نظمی هاش ادامه می ده! دو یا سه هفته پیش کمدش و مرتب کردم ولی حالا بیا و ببین بر سر کمدش چی آورده! تمام لباساش از چوب لباسی افتاده کف کمد و روی هم تلنبار شده.هر روز هم این لباسا رو می ریزه پایین تا لباس مورد نظرش و پیدا کنه وقتی می آم نگاه می کنم می بینم در کمد بازه و لباسا ریخته پایین.از دفتر و کتاباش نگم بهتره چون اینجوری سرتون درد میاد! دلم نمی آد اتاقم و برای سال جدید تمیزش کنم! آخه می ترسم دوباره کثیفش کنه و حسابی لج من و در بیاره! واسه همین اتاقم و تو خونه تکونی گذاشتم دست آخر.خدا بهم رحم کنه!