روز اول هفته با ورزش و نرمش!/داریم می ریم اردو!

خیلی وقته آپ نکردم.خودم هم دیگه داشت از این پست تکراری حوصله ام سر می رفت! حالا هم اومدم که هر چی به ذهنم رسید بنویسم.هر چی!

بهترین روز هفته به نظر من شنبه است! آخه اول هفته ها آدم با یه انرژی خاصی می تونه کاراش و شروع کنه و من امروز و با انرژی شروع کردم.آخه این ترم صبح ساعت ۸:۳۰ تربیت بدنی ۲ گرفتم.فکر کن اول هفته با ورزش و نرمش شروع بشه! من که شاید ماه ها روی نرمش و نمی بینم این فرصت خوبیه برای اینکه بدنم و از این رکود نجات بدم.با نرمش آدم کلی سر حال می آد.

 

موضوع بعدی اینه که فردا قراره شاگردهای مدرسه عمه ام اینا رو ببرن اردو! عمه ام به منم گفت بیام منم قراره باهاشون برم.البته دوست جون هم قراره باهام بیاد.اینجوری خیلی خوش می گذره و دیگه تنها نیستم.تاب، سرسره، الاکلنک، ماشین برقی، چرخ و فلک، کشتی وایکینگ ها و...کلی ذوق داره ها...از الان دلم داره تالاپ تلوپ می زنه واسه بازیگوشی!...

هوووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا